KEMİAD’dan iletişim semineri
Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Kemer Turizm ve İşadamları Derneği (KEMİAD) tarafından Kemer’deki turizm işletmelerinin çalışanlarına verdiği irtibat eğitiminde sertifika törenine katıldı. İşletmelerde görev yapan çalışanlar, eğitimin ilk gününde sertifikalarını aldı.
Kemer Fame Residence Otel’de düzenlenen sertifika törenine Kemer Belediyesi Başkan Yardımcısı Emin Gül, KEMİAD Lideri Dilek Sönmez, KEMİAD Yönetim Kurulu Üyesi Serkan Koyuncu, İrtibat Eğitmeni Ramazan Karakaya da katıldı.
Eğitmen Karakaya, katılımcılara hizmet bölümünde nasıl davranmaları gerektiği, güler yüz göstermenin ve misafirlerle doğru bağ kurmanın ve doğru bağ kurmanın değeri hakkında bilgiler verdi.
Törende bir konuşma yapan Başkan Topaloğlu, eğitimin çok değerli olduğuna dikkat çekerek, Kemer’e gelen misafirlerle doğru iletişim kurulması gerektiğini söyledi.
Türkiye’nin en değerli turizm destinasyonlarının ortasında yer alan Kemer’e gelen misafirlerin her zaman güler yüzle karşılandığını hatırlatan, “Misafirlerimize karşı güler yüzlü olmamız gerekiyor. Onlarla yeterli bir bağlantıya sahip olmak paha biçilmezdir. Kemer’imizden mutlu ve güler yüzle ayrılmaları Kemer’in ne kadar keyifli bir şehir olduğunu gösterecektir. Eğitime Kemer Belediyesi Deniz Cafe’de görev yapan çalışanımız da katıldı. Onlara teşekkür ederim. Eğitimin düzenlenmesinde emeği geçen KEMİAD Liderimiz eğitmenimiz Ramazan Karakaya’ya, rezidansı ağırlayan Kemer Fame Residence Otel Genel Müdürü Yunus Can’a ve otel çalışanlarına teşekkür ederim.” dedi.
Eğitimin ardından katılımcılara sertifikaları Önder Topaloğlu, Önder Yardımcısı Gül ve KEMİAD Lideri Sönmez tarafından verildi.
İletişim eğitiminin yarın sona ereceği öğrenildi.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı